שוגיס | גרביים זה הטרנד החדש

אלין כהן, נטלי דדון, ירדן אדרי, נעמה קסרי, מאיה ורטהיימר, אנה זק ושירלי לוי הם רק חלק קטן מרשימה הולכת ומאריכה של סלבס ומשפיעני רשת שנפלו ברשתו של הטרנד החדש שסוחף את כולם – טרנד השוגיז.

לא הרבה יודעים, אבל גרביים הם פריט לא פחות חשוב מהנעליים. הגרביים הם פריט ההגנה על הרגליים שלכם מפני בעיות בריאותיות – שאם נדבר גלוי, לא ממש בא לכם לשמוע עליהם עכשיו. אז למה בעצם לא להגן על הרגליים שלכם ובסטייל? שוגיס באה להפתיע ולחדש לכם בכל מה שקשור לגרביים. אתר חדשות 10 בדק למה הטרנד הזה סוחף כל כך הרבה אנשים.  

גרביים – לא מה שחשבתם

גרביים הם מצרך יומיומי, במיוחד בחורף. גרביים עם תמונה של הכלב או החתול שלכם, עם הפיצה שאתם הכי אוהבים או בעצם עם הפנים של בני הזוג שלכם. שוגיס באים לייצר לכם את האקססוריז הכי מגניבים שיש לחורף. "מהרגע הראשון שהאתר עלה לאוויר שמנו לעצמינו כמטרה בשוגיס להלביש בזוג גרביים מיוחדות כל בעלים של חיית מחמד בישראל."

 

 

מתנה מקורית שתעלה לכם חיוך

אין אחד שיקבל במתנה גרביים עם הפנים שלו, של הבת זוג או של הכלב שלו ולא יעלה לו חיוך רחב על הפנים או אפילו התגלגל מצחוק. מתנה מקורית ומגניבה עם אופציה לעיצוב משלכם. אומנם גרביים עם מוצר הדגל שלהם ושם הכל התחיל, אבל שוגיס התרחבו וכיום הם עושים הדפסות על מוצרים אחרים רבים כמו בוקסרים, כובעים, מסכות ואפילו מטריות. 

 

איך זה עובד?

  • צלמו את התמונה או בחרו מהגלריה שלכם
  • תבחרו עיצוב לגרב – צבע ומידה ותעלו את התמונה שבחרתם
  • צוות מעצבים יכין וישלח את ההזמנה שלכם

מחייל אלמוני להצלחה מסחררת 

חייל אלמוני בשם שחר – יזם צעיר ומבטיח שעומד מאחורי המותג "שוגיס", התחיל את מהפכת הגרביים עוד כשהיה בצבא וחיפש לעשות כסף כדי לממן את עצמו. המוצרים של שחר הצליחו מעבר לכל דמיון, הוא פתח עמוד אינסטגרם לצורך השיווק האישי ושם ההצלחה האמיתית החלה. על פי נתוני החשיפה של האינסטגרם המוצרים של שוגיס זכו לחשיפה של מעל חצי מיליון צפיות – זה מטורף!

"אנחנו בשוגיס נחושים לשלב חוויית קניית אונליין עם איכות בלתי מתפשרת של גרביים מגניבות יחד עם עיצובים כל כך מתוקים שפותחו על ידי המעצבים שלנו – וכל זה בשביל לשים את הפרצוף המתוק של חיית המחמד שלנו על זוג גרביים איכותיים בהדפסה אישית."

 

שוגיס מציעים עוד מגוון רחב של מוצרים בעיצוב אישי – מוזמנים להתרשם .

 

 

חדשות נוספות

יצירת קשר