קריוקי למתקדמים | כל הדרכים לשיפור הערב שלכם

בשנים האחרונות ערבי הקריוקי החלו לתפוס מקום של קבע בבילוים שלנו עם החברים מהבית, מהצבא ואפילו בערבי הגיבוש בעבודה. בואו לגלות מדוע זה כל כך מדבק ואיך אפשר לגרום לערב שלכם להישמר בדפי ההיסטוריה – ולא בגלל הבוס המזייף.

נכנס יין יצא זיוף

העצה הראשונה שנצייד אתכם בה היא בחירת האנשים הנכונים לצדכם בערב שכזה. אם החלטתם להישאר בבית או לנסוע לחדר קריוקי חשוב מאוד שיהיו סביבכם רוב של אנשים שאינם יודעים לשיר, בסופו של דבר אתם רוצים לעלות חיוך על הפנים ולא לשפוט באירווזיון הבא. חשוב מאוד שתבחרו באנשים שיהיו מספיק זורמים, כיפים ומצחיקים, כאלו שאוהבים קריוקי כמעט כמוכם ולא יחששו (ואפילו ישמחו) לזייף בשיר אחד או שניים. במידה והחבורה שלכם התברכה במעט ביישנות הנה מגיע העצה השניה שלנו אליכם – אלכוהול!
בערב קריוקי אלכוהול הוא חברכם הטוב ביותר. בואו נדבר רגע בכנות, רובנו אנשים פשוטים וסביר להניח שלא נלך לתוכנית שירה, נטו בגלל שאנחנו לא יודעים לשיר. על מנת להתגבר על פחד הזיוף שעומד בפנינו אפשר להרים כמה צ'ייסרים לשחרר את האווירה. חשוב מאוד לזכור שאם אתם שותים דבר ראשון לא נוהגים, דבר שני תדאגו גם לנשנושים בשביל שהאלכוהול יספג טוב בדם. 

לדאוג לשכנים

אחרי שדאגנו להזמין את החברים הטובים, ארגנו את השולחן עם האלכוהול והאוכל, נשאר השלב הבא שיבטיח לנו שהערב יעבור בשלום ובלי בעיות מיותרות. במידה וזה הערב קריוקי הראשון שלכם אז כנראה שאינכם מודעים לכמות רעש ובלאגן שכרוך בכך ולכן חשוב מאוד להודיע לסביבה באזורנו. בין אם אתם גרים בבניין או בבית פרטי – להודיע לשכנים, לדאוג שלא יתפסו להם את החניות, לקבוע איתם שעה מראש שאתם סוגרים את המוזיקה (בכל זאת, אנשים קמים לעבודה למחרת). במידה ויש שכנים זורמים תמיד אפשר להזמין אותם ובכך להבטיח את הארכת הערב בעוד כמה שעות, חשוב לזכור שערב קריוקי זה כמו מימונה – כל מי שרוצה יכול להיכנס ואף רצוי. 

המצעד השנתי

בשביל שהערב באמת יהיה הצלחה מסחררת אנחנו צריכים לדאוג לפלייליסט לא פחות ממוצלח. אחד כזה שיום למחרת אנשים יראו סרטונים ופשוט יעלה להם חיוך על הפנים. וכאן נשאלת השאלה איך לבחור את השירים, מה להכניס לרשימה ומה לא. ובכן ניתן לבחור שירים כמו "מתוקה מהחיים – דדי דדון" ו "יהיה בסדר – קפה שחור חזק" שללא ספק יספקו לנו אחלה של פתיח לערב. לאחר מכן נוכל לעבור ל"ארץ חדשה – שלמה ארצי" (גרסת ההופעה שלא יהיה ספק) ולגוון עם קצת "Wrecking Ball" של מיילי סיירוס או "Baby One More Time" של בריטני. אפשר גם להכין כמה פלייסליטים לפי נושאים: מזרחית ולשים שם אמנים כמו עומר אדם, דודו אהרון, אייל גולן, שרית חדד, ואפשר גם פלייליסט לועזי ולגוון שם לפי רוק ופופ. כמובן שאפשר גם לזלוג למקומות אפלים יותר כמו קצת אבי ביטר ואופק המלאך (זה לא על אחריותנו).

אם הגעתם עד כאן, סביר להניח שכבר שלחתם לפחות לכמה חברים את ההודעה "וואלה מתי עושים ערב קריוקי?" ובשביל זה אתם צריכים את הציוד המוצלח ביותר. לא לשכוח לארגן מכונת קריוקי שכוללת לפחות שני מיקרופונים, קצת אורות שיהיה שמח. ורמקול חזק שכולם ישמעו אותכם מזייפים. את כל אלו ניתן לרכוש בחנויות או באינטרנט. 

חדשות נוספות

יצירת קשר