עתודת הקרקע האחרונה בראשון לציון במיקום הכי מבוקש

"קרקע בטוחה" חברת השקעות נדל"ן מציגה את הקרקע הנמצאת בתוכנית לקראת שינוי יעוד: קרקע פרטית במיקום היוקרתי ביותר בראשון לציון ובה תכנית לבניית אלפי יחידות דיור שקודמה על ידי הועדה המחוזית אשר המליצה לועדה הארצית על הפקדת התכנית. בצמוד לעורקי תחבורה מרכזיים. השקעה עם צפי לעשרות אחוזי תשואה 

ידוע שמחיר נכס מגלם את ערך הקרקע ועלות הבניה. באזורי ביקוש במרכז הארץ מחירי הנכסים הגבוהים נובעים בעיקר ממחיר הקרקע הגבוה, לאור הביקושים הגבוהים לעומת ההיצע הנמוך,  ולא ממחירי חומרי הבניה והבניה עצמה המציגים עלייה מתונה בלבד לאורך השנים. 

חברת "קרקע בטוחה" המתמחה באיתור וניהול השקעות נדל"ן מהמובילות בישראל מציגה תוכנית אטרקטיבית במיוחד.

מדובר במתחם של 750 דונם בראשון לציון, עיר שבה עתודות הקרקע למגורים כמעט אינן קיימות לעומת הביקוש הגבוה כעיר הרביעית בגודלה במרכז הארץ. מדובר על קרקע בבעלות פרטית, מצרך נדיר בישראל שבה הקרקעות הפרטיות מהוות רק 7% מהקרקעות במדינה. 

תכנון על ידי הועדה המחוזית

רוב הליכי התכנון בישראל, כ95% מהם,  עוברים בשלב הראשון תכנון המתבצע על ידי גורמים פרטיים שמעבירים אותו לאישור אל הועדה המקומית, או שהתכנון מבוצע על ידי הועדה המקומית לתכנון ובניה ובשלב הבא התוכנית מועברת לאישור גבוה יותר של הועדה המחוזית. מה שמייחד את התוכנית הזו הוא שהתכנון בה בוצע מלכתחילה על ידי הועדה המחוזית לתכנון ובניה, שתכננה את המתחם בעצמה, אישרה והעבירה אותה לאישור הועדה הארצית. הנתון הזה מצביע על חשיבות ואיתנות ההליך, וגם על צפי ללוח זמנים מהיר יותר של ביצוע. 

מיקום אסטרטגי ואטרקטיבי

המתחם נמצא במיקום אטרקטיבי במיוחד, בצמוד לשכונת רמז בראשון לציון, השכונה היוקרתית ביותר בעיר המאכלסת בתים פרטיים , המתחם ימשיך את השכונה לכיוון דרום. המתחם נמצא בסמוך לקניון עזריאלי ראשונים, לתחנת רכבת הראשונים, היתרון הנוסף במיקום הוא בקרבה לעורקי תחבורה מרכזיים, בצמוד לכביש 431, 42 וכביש 4. בנוסף, קו המטרו שנמצא כעת בהליכי תכנון מתקדמים ויעבור מרחובות דרך ראשון לציון, תל אביב ועד לאזור השרון כשתחנת קו המטרו מתוכננת בצמידות לשכונה. 

מיקום מרכזי עם ריאה ירוקה

באזור היוקרתי בראשון לציון יוקמו פארק שכונתי ירוק וגינות ציבוריות שיעניקו סביבה אופטימלית למשפחות עם ילדים. כמו כן כל השטח מדרום למתחם ולכביש 431, שגודלו אלפי דונמים, ישאר אזור ירוק ופתוח, רווי בשבילי אופניים, שמורות טבע ופעילויות פנאי ונופש

חלון זמן מושלם להשקעה משתלמת

מנכ"ל חברת קרקע בטוחה, שאול קיבוביץ' מוסיף כי " יחידת קרקע מוצעת כעת למכירה במחיר אטרקטיבי במיוחד של 289 אלף ש"ח, וזאת בהתחשב בכך שההליך התכנוני טרם הסתיים, עם סיומו והתחלת עבודות הבניה, צפויות תשואות של עשרות אחוזים על מחיר הקרקע.

אם בכל קרקע באזורי ביקוש קיימת תשואה של עשרות אחוזים עם ההתקדמות בהליכי התכנון, היתרון הייחודי של תוכנית זו, הוא שבנוסף לכך היא נמצאת במיקום אסטרטגי של נגישות לעורקי תחבורה ותחנת רכבת קיימת ומטרו בתכנון מתקדם, מה שיעלה את הערך שלה אף יותר " .

ליצירת קשר עם קרקע בטוחה השאירו פרטים

חדשות נוספות

יצירת קשר