ערכות מתח נמוך לעיצוב וכינון טכנולוגיה מתקדמת בתאורה, מסכים ובית חכם

בואו ללמוד כיצד לשכלל את חוויית המגורים שלכם ולהפוך אותה לטכנולוגית יותר, מתקדמת יותר ועל כן מהנה וממצא הרבה יותר. בואו להכיר דרכים לשלב עיצוב תאורה ולדים מרהיב עין עם חוויית שימוש פונקציונאלית חסרת מעצורים. חידושי טכנולוגיה בבית ניתנים ליישום בתחומים שונים של מתח נמוך ברחביו והם יאפשרו לכם רמת חיים גבוהה בהרבה מזו הקיימת.

תאורה מתקדמת למסכים

יש לכם מסכי קיר? מסכי מחשב? מסכי טלוויזיה? ניתן לעבות אותם בשורה של לדים צבעוניים. השיפוץ לא מצריך עבודות גבס אלא רק את החלק האחורי של המסך, עליו ניתן להדביק מדבקות לד שיפיצו אור.התקנת המסך באופן חוזר על הסטנד שלו או על השולחן תאפשר לו להקרין לדים מהמעטפת שלו, כלומר בצדדים ולמעלה ולמטה. הוא יהיה מוקף בטבעת לדים צבעונית שניתן יהיה לשנות לה את הגוון או להשאיר אותה להפיץ גוונים מתחלפים באופן אוטומטי.

תאורת תקרה מתקדמת

יש לכם נורת ליבון? נברשת? היפרדו מהם. ניתן לחבר לבננות של המנורות בתקרה תשתית נצמדת ועליה נורות לד. נורות הלד, בשונה מנורות הליבון אינן יחידה נפרדת אלא חלק אינטגרלי מגוף המנורה. הן לא מצריכות החלפה אלא כאן כדי להישאר לכל אורך תקופת המגורים שלכם. הוצאות התאורה נחתכות בעשרות רבות של אחוזים ואתם נהנים מגוף תאורה נצמד, מרהיב עין ומודרני בסגנונו. ניתן לבחור בתאורה לבנה, צהובה או בצבעים9 שונים. תאורה בצבעים שאינם צהוב או לבן משמשת בדרך כלל לעיצוב עבודות גבס והטמעת תשתית לדים צבעונים בקירות לבנים.

בית חכם המתזמן את הפעלת המכשירים בשבילכם

חברו במקום לוח החשמל שלכם לוח וויפי של בית חכם ועבו את המכשירים שלכם בכרטיסי רשת שיתקשרו עם אותו לוח. האחרון ניתן לתקשורת עם אפליקציה בטלפון הנייד שלכם שלא דרך וויפי בהכרח אלא גם דרך רשתות ה- 4G וה- 5G של חברות הסלולר. מה המשמעות? שכחתם לכבות כיריים אינדוקטיביות? תנור? טוסטר? מורידים לו את הפקק דרך האפליקציה בעודכם בדרך למחוז חפצכם מבלי לחזור במיוחד. באמצעות בית חכם ניתן גם לערוך תזמונים. אם אתם רגילים שמזגן מודלק אצלכם בלילה לפני השינה, ניתן לתזמן אותו גם להיסגר אוטומטית כעבור מספר דקות או שעות לבחירתכם. ניתן לתזמן דוד בעונות הקרות ובכך להימנע ממצב של מקלחת במים קרים. בדרך זו ניתן להשתמש בפלאי טכנולוגיה כדי לספק לעצמכם חוויית מגורים מגובשת ומותאמת אישית.

למעבר לעמוד הבית לחץ כאן >> n10

חדשות נוספות

יצירת קשר