מתי להיעזר בעו"ד נדלן?

עורך דין שמתמחה בנדל"ן יכול לסייע בכל עסקת מקרקעין. בפועל, זה אומר שכדאי להתייעץ איתו לפני רכישת נכס, בעת מכירת דירה או בכל מקרה של בדיקת השקעה. כמו כן, התייעצות עם עורך דין כזה חשובה במהלך התנהלות מול קבלן או חברת ביטוח

אחד היתרונות של חלוקת ענפי משפט לתחומי התמחות שונים בא לידי ביטוי בהקלה על קהל היעד והלקוחות. כאשר יש עורכי דין מתחומים שונים, המשמעות היא שכל לקוח פוטנציאלי אמור לדעת טוב יותר אל מי לפנות. יתרה על כך, חלוקת ענפי המשפט לתחומים שונים היא כלי יעיל לקביעת טווח מקובל עבור גביית שכירת טרחה.

התייעצות עם עורך דין מקרקעין מאשדוד למשל רלוונטית פחות או יותר בכל נושא שקשור לנדל"ן. בגלל שעסקאות נדל"ן הן בדרך כלל היקרות ביותר שאותן נבצע במהלך חיינו, חשוב שמי שילווה אותנו יהיה איש מקצוע שמתמחה בכך. כאן נכנס לתמונה עו"ד נדל"ן מנוסה שיש לו גם את הניסיון, גם את המיומנות וגם את הרקע.

 

מה עושה עו"ד נדל"ן?

כדאי להיעזר בעורך דין שמתמחה בדיני מקרקעין בכל עסקה שקשורה להעברה ללא תמורה או למכירה ולרכישה של נכס. מהצד של המוכר, התייעצות עם עורך דין כזה היא למשל דרך טובה לוודא שכל הסכמה בעל פה מקבלת ביטוי בכתב בתוך חוזה. יתרה על כך, עו"ד נדל"ן הוא היחיד שמאפשר לדעת שההסכם הכתוב יהיה קביל בבית משפט.

מהצד של הרוכש, התייעצות עם עו"ד נדל"ן היא דרך טובה לבסס את פריסת התשלומים ואת הפרטים הקטנים סביב הנכס. בנוסף, יש מקרים שבהם עו"ד נדל"ן מסייע לרוכשי דירות או משקיעים להתנהל מול הבנקים וגופי המימון.

 

התייעצות עם עו"ד נדל"ן עבור משקיעים

הטעות הנפוצה היא לחשוב שהשירות של עו"ד נדל"ן רלוונטי רק עבור אנשים פרטיים. בפועל, עו"ד נדל"ן הוא אחד האנשים החשובים ביותר עבור ביצוע עסקאות מקרקעין שונות. בין היתר, אפשר להתייעץ עם עו"ד נדל"ן כדי לדעת איפה לקחת יוזמה, איפה להשקיע, כיצד לנהל מערכת יחסים עסקית מול שותפים מתחום המקרקעין ועוד.

 

עו"ד נדל"ן גם עבור הקבלו או חברת הביטוח

ברמה היום יומית, אפשר להיעזר בשירות של עו"ד נדל"ן אם למשל קונים דירה חדשה מקבלן אבל אז מגלים שהוא לא עמד בהתחייבויות. במקביל, רצוי לפנות אליו כדי לבדוק היתכנות להגשת תביעה אזרחית נגד חברת ביטוח – כמו למשל בגין הפרה של פוליסת ביטוח מבנה ותכולה.

חדשות נוספות

יצירת קשר