מזון וכיבוד לאירועים – כך תנגישו אותו לאורחים כשהוא בשיא תפארתו

מזון הוא אחד הפריטים החשובים באירוע שלכם ומבחינת אורחים רבים הוא הנדבך המרכזי בו. מהו מזון איכותי וכיצד מומלץ לבחור אותו כך שהאורחים שלכם באמת ישמחו בחלקם? המחשבה צריכה להיות על פתרונות נגישות שבדרך כלל אינם זמינים. למה כוונתנו? בציבורים רבים ובמיוחד בישראלי, הושרשה התודעה כי מזון שקשה להגיע אליו בשל היותו על קליפה, קשה לפיצוח וכן הלאה – הוא איכותי ונעלה יותר ממזון נגיש. ברוב המקרים זה אכן נכון כי יש משמעות שימרו לקליפה הטבעית. כיצד מכינים מזון כזה כחלק מאירוע?

הכיבוד צריך להיות מבוסס על פירות אורגניים

פירות אורגניים, בשונה מפירות שקונים בסופר, הם פירות ללא חומרים משמרים. המשמעות היא שמי שאוכל אותם טריים נהנה מ- 100% ויטמינים, מינרלים, וטעם מתוק וטעים. אבל מה קורה למי שפוגש בהם כשהם לא טריים? לצערנו, זו המציאות ברוב המקרים כי קשה מאד לשמר פרי אורגני. מטרת הריסוס בסופרמרקטים היא לשמר את הפרי למכירה ארוכת טווח. הדרך היחידה לדאוג שהפרי יהיה גם אורגני וגם לשימוש ארוך טווח היא הקפאה. בחנות מזון למגשי אירוח זה מה שעושים. הפירות מגיעים מהחקלאי, מוחזקים בהקפאה ומוצאים ממנה ביום הכנת מגשי האירוח לכבוד הלקוח.

שימור מיוחד במהלך הנסיעה

בנוסף למה שקורה בתוך המטבח של מגשי אירוח, יש משמעות למה שקורה בנסיעה. נסיעה ארוכה עשויה לפגום בטריות הפרי. לכן, המגשים נארזים במארזי קירור ייחודיים המאפשרים להביא את הפירות ללקוח מוכנים לאירוע כשהם טריים. ניתן לתזמן נסיעה לתחילת אירוע או לנקודה ספציפית במהלכו בה מוגשים הפירות כקינוחים. חברת מומחים עבור מזון אירוח לאירועים צריכה לתזמן את הפעילות שלה בהתאם לשעת ההגעה אותה קבע הלקוח כמו כן במשאיות קירור המעבירות את המזון מותקנות חיישני טמפרטורה השומרות על טמפרטורה יציבה.

עיצוב אטרקטיבי – הסוד להצלחת מגש האירוח

לא זו בלבד שישנם פירות במגשי האירוח: הם צריכים להיות חתוכים ומעוצבים באופן מרשים: פרוסות קיווי ותפוח חתוכים למשולשים ועיגולים, ריבועי פירות מסוגים שונים, פלחי פירות טרופיים מעוצבים בחיתוכים מיוחדים וכמובן ריבוי צבעי פירות בכל מגש אירוח. כל אלו הופכים את מגשי האירוח שלכם לגולת הכותרת של האירוע, ומקור מבוקש מאד לצילומים להעלאה לאינסטגרם ולפייסבוק. חברת מומחים עבור מזון אירוח לאירועים תעצב אותו כשהוא חתוך ותגיש לכם אותו במגשי פאר שיאדירו את עיצובו של האירוע שלכם. כשאתם מסדירים מזון אורגני לכיבוד באירועים, ודאו כי החברה תפעל כך ותגיש לכם את התוצר כשהוא מעוצב על גבי מגשים.

 

חדשות נוספות

יצירת קשר