מודולר – מביאים את העיצוב למטבח

הכירו את 'מודולר' – הטרנד החדש והמשגע בעולם עיצוב המטבחים. יצאנו לברר מהו מטבח מודולרי ואיך אנחנו גם יכולים להשיג לעצמנו אחד כזה. ראיון עם וילי פאין ובוריס גלפנד, המנכ"לים של חברת המטבחים המודולריים היחידה בארץ שגם מאפשרת לכם לעצב מטבחים אונליין באופן עצמאי ובחינם.

טרנד המטבחים המודולריים כבר כבש את אירופה מזמן, אך ישראל כמו תמיד נשארת מאחור והטרנד עדיין נמצא בחיתוליו. מה זה מטבח מודולרי אתם שואלים? מאוד פשוט: קחו את המרכיבים של מטבח: ארונות, מגירות,  חזיתות ושיש ונסו להפוך אותם לכמה שיותר קלים לשינוי ושדרוג, והופה – קיבלתם מטבח מודולרי שאפשר לשנות ולשדרג בעתיד, בלי שום מאמץ.

וילי ובוריס, הבעלים, הם אנשים מרתקים, נמרצים, בעלי אנרגיות חיוביות ורעיונות בלי סוף. הם הסכימו להקדיש לנו קצת מזמנם העמוס כדי לדבר אתנו על המטבחים המודולריים המיוחדים שלהם.

ש: אז איך הגעתם לרעיון להביא מטבחים מודולרים לישראל?

וילי: "הדבר המצחיק הוא שאני בכלל לא מגיע מתחום הבנייה והעיצוב, אלא יותר מתחום הטכנולוגיה. עסקתי בתפקידי ניהול בחברות בינלאומיות עצומות כולל הקמת ערוצי הפצה בתחום של מכשירים טכנולוגיים ב- 150 מדינות. את טרנד המטבחים המודולריים הכרתי תוך כדי מסע עסקים בחו"ל, שם ראיתי את מפעלי התעשייה של הרהיטים ותעשיות עץ וברזל שאת חלקם אנחנו גם מייצגים בארץ. נדלקתי על הרעיון מייד: אישתי רוצה כבר כמה שנים להחליף את המטבח שלנו בן כמעט 10 שנים, אבל מורתעת מכל הבלאגן שזה יעשה בבית. הרעיון הוא שאפשר להחליף מטבח כל כמה שנים, בזמן קצר במיוחד ובלי צורך בשיפוצים ארוכים או הוצאות משמעותיות קסמה לי כל כך שישר בדקתי מי בישראל מציע מטבחים מודולריים. את לא יכולה לדמיין כמה הופתעתי כשגיליתי ששיטת הבנייה הפשוטה, האינטואיטיבית והקלה של המטבחים המודולריים פשוט לא הגיעה עדיין לישראל וכל זאת על ידי שימוש בחומרים אירופאים איכותיים ביותר ומבלי לפגוע ברמה הגבוהה של המוצר הסופי. ישר הבנתי שנפלתי כאן על הזדמנות עסקית ופתרון מטורף של מוצר שכל ישראלי ירצה שיהיה לו בבית במיוחד שהטרנד היום לא להחזיק מטבח עשרות שנים כמו פעם.

הסיפור של בוריס קצת שונה. בוריס מגיע מעולם העיצוב, השקעות נדל"ן, בניה והניהול ומכיר היטב את צד הקבלן בפרויקטים מורכבים של בנייה. הוא היה שם עם וילי כשהוא נתקל לראשונה ברעיון המטבחים המודולריים והוא מיד הבין כמה יהיה קל ונגיש יותר להחליף מטבח מודולרי לעומת החלפה של מטבח רגיל.

מודלר

 

בוריס: "את חייבת להבין כמה זה גאוני: היום אם אני רוצה לשנות את הדבר הכי קטן במטבח שלי: לדוגמא, להפוך ארון כלים לארון מגירות – אני פשוט לא יכול. כל הארונות והמגירות במטבחים הרגילים עשויים מקשה אחת, ככה שאי אפשר להחליף אלמנט אחד בלי להחליף את האחרים. אותו דבר נכון אם אני רוצה להחליף את החומר ממנו עשויים הארונות או את הסידור שלהם במטבח ושלא נדבר על החזיתות שהחלפתן תעלה כמו מטבח שלם.

מטבח מודולרי, לעומת זאת, הוא פתרון גאוני לבעיה שרוב האנשים אפילו לא ידעו שיש להם. מי עושה סתם ככה שדרוג ללוק של המטבח באמצע החיים? בד"כ זה סיפור מההפטרה: להביא מעצב/ת, לבחור את הארונות החדשים, לפנות את המטבח לכמה ימים בזמן שהשיפוץ מתבצע, ואז לנקות את הבלאגן של אחר כך.

עם מטבחים מודולריים הדבר המורכב היחיד זו ההתקנה הראשונית. אחר כך, כל החלפה מתבצעת בקלות מתוך מאגר בחירה רחב מאוד של ארונות, פרזול ואביזרים מן המותגים המובילים בעולם.

היתרונות לא נגמרים שם…

באתר האינטרנט של מודולר ניתן למצוא את מודולית – אפליקציית העיצוב הקלה והאינטואיטיבית שפיתחה חברת מודולר. העיצוב נעשה באמצעות כלים גרפיים מתקדמים ומשוכללים שמאפשרים ללקוחות לעצב בעצמם את מטבח החלומות שלהם מבלי רקע בעיצוב. בנוסף, מציעה חברת מודולר פגישה ללא עלות עם מעצב/ת פנים ב 5 אולמות תצוגה בפריסה ארצית כחלק מהתהליך ועד הבית או מפגש עיצוב בזום. המפגש אינו חינמי אך המחיר הוא סמלי לחלוטין – 99 ₪ לפגישת זום, 245 ₪ לפגישה בבית. מחיר הפגישה מתקזז ממחיר המטבח עבור לקוחות הבוחרים להמשיך את עיצוב המטבח שלהם עם חברת מודולר.

"המטרה שלנו היא להקל על הלקוח, ולספק עיצוב מטבח ברמה מעל כולם, ולהיות שם בשבילו גם בהמשך כשהוא רוצה לשדרג את המטבח" אומר וילי, ובוריס מהנהן באישור. "זה מתחיל בתוכנת מודולית שמאפשרת ללקוחות לשחק בעצמם עם העיצוב, ממשיך בשליחת מעצב/ת עד הבית, וכמובן – התקנת המטבח המודולרי נעשית כולה על ידינו ומאפשרת ללקוחות להחזיק מטבח חדש, יפהפה ומעוצב – שהם יכולים לשדרג ולהחליף בקלות ובמהירות ובמחיר מצוין".

מודולר

 

השימושים של מטבח מודולרי לא מוגבלים רק לאנשים שאוהבים את עולם העיצוב. תחשבי על זוג צעיר שנכנס לבית חדש עם תקציב נמוך יחסית למטבח עם מינימום מגירות וכאשר המצב הפיננסי יאפשר להם יוכלו תמיד לשדרג את עם מגירות ואביזרים נוספים. דוגמא נוספת, "תחשבי על זוג צעיר שמתלבט אם הוא רוצה ילדים" אומר בוריס "הם רוצים ידיות מתכת מיוחדת וארונות מלאים עם מגירות עד הרצפה ובאופן כללי מטבח יפה שלא מתחשב בילדים ובטיחות – אבל יודעים שבשנים הקרובות הם יביאו ילדים וחצי שנה אחר כך יהיה להם תינוק זוחל שיכול לסגור לעצמו מגירות על הידיים ולקבל מכה בראש מהידית. עם מודולר הם לא צריכים לחשוב על זה בכלל: הם מזמינים את המטבח המושלם, וכשמגיעים הילדים הם מחליפים את המגירות לארון עם דלת או את הידיות החדות. בלי מאמץ, במחיר מצוין ובלי להתעסק יותר מדי עם המסביב".

חברת מודולר מציעה ללקוחותיה ליווי הוליסטי – משלב העיצוב ועד גמר השיפוץ. ניתן למצוא אצלם את כל מה שצריך כדי לעצב מטבח שלם מאפס: ריהוט למטבח, פרזול של בלום, מוצרי חשמל מבית ניופאן, ידיות מיוחדות, חזיתות של ארונות ושיש אבן קיסר או גרניט פורצלן מיובאים. בנוסף, מודולר מספקת שירותים נוספים כמו תכנית תשתיות חשמל ואינסטלציה ע"י אדריכל מומחה. כמו כן, מעצבים ואדריכלי מודולר מספקים שירותים נוספים בתשלום לאנשים המעוניינים לשנות את המבנה הפנימי של המטבח שלהם כמו הגדלה או הקטנה של שטח המטבח באמצעות שבירת קירות או הקמתם וגם בחללים אחרים בבית כולל עיצוב פנים. עם זאת, הם אינם מספקים שירותי שדרוג תשתיות ושיפוצים ועל הלקוח לדאוג בעצמו לשדרוג התשתיות ושינויים מבניים ע״י בעלי מקצוע.

מודלר

 

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר עם חברת מודולר, בקרו באתר.

לאתר החברה: www.modulr.co.il

מודולית: https://www.modulr.co.il/modulit/

טלפון: 0733-744744

אימייל: [email protected]

חדשות נוספות

יצירת קשר