מה מסמלים שעונים לגברים?

יוקרה, תדמית ותפיסת עולם הם רק חלק מהמסרים שאותם גברים בגילאים שונים מעבירים באמצעות השעונים שלהם. אז כיצד ניתן לנצל יתרונות כאלה של שעונים ומה המשמעות ברמה הפרקטית? הנה כל התשובות

בחירה נכונה של שעונים לגברים נשענת על שורה ארוכה של שיקולים. קודם כל, רוב האנשים מגדירים את מסגרת התקציב והמחיר שאותו הם מוכנים להשקיע עוד לפני שהם נכנסים אל עובי הקורה ומשווים בין המוצרים הרלוונטיים. שנית, יש המון משמעות לטעם האישי. כפועל יוצא מכך, שעון שיתאים לגבר אחד לא בהכרח יתאים לגבר אחר. 

מה לומדים מהשעון?

אבל יש גם צד שני למטבע. בצד הזה, מסתכלים על השעון ומנסים לבדוק מה אפשר ללמוד מתוכו. אם למשל מדובר על שעון יוקרתי מאוד שהמחיר שלו מעל כמה עשרות אלפי שקלים, הוא יהפוך לסמל סטטוס לכל דבר ועניין. זה שעון שיסמל את זה שלאותו גבר אין בעיות של תקציב, שההכנסות שלו גבוהות ושהוא מוכן להשקיע בכך.

לשם השוואה, שעון זול יעיד על כך שהגבר מציב את הצרכים הפונקציונאליים מעל האסתטיים ושהוא מוכן להתפשר. לחילופין, מה שניתן להסיק מתוך שעון זול זה שלאותו גבר בכלל לא משנים נתונים כאלה ושזה לא מה שהוא בודק בבואו לבחור את המוצר הבא שלו.

 

התדמית ותפיסת העולם של שעונים שונים

יש שעונים לגברים שמסמלים תפיסת עולם שלמה. שעון אקולוגי לדוגמא עם רצועה מחומרים ידידותיים לסביבה ולא רצועת עור, יעידו על כך שאותו גבר מחזיק בתפיסת עולם הוליסטית שהוא מייחס חשיבות רמה לשמירה על איכות הסביבה והאיזון האקולוגי. אצל גברים אחרים, שימוש בחומרי גלם נדירים או בחומרים מן החי יעידו על כך שמערכת השיקולים שלו מעט שונה.

חוץ מזה, אי אפשר להתעלם מהתדמית של כל שעון. עצם הבחירה במותג מסוים יכולה להעיד על ההון התרבותי של אותו גבר ועל מה שמניע אותו. כמובן שעל מנת להסיק מסקנות כאלה צריך גם להכיר את ההבדלים בין סוגי השעונים, אבל זה חלק בלתי נפרד מהכנת שיעורי הבית.

 

הקשר בין מקצוע לבין שעונים לגברים

לסיום, כדאי להזכיר ששעונים רבים מסמלים את תחום העיסוק ותחומי העניין של מי שעונד אותם. שעונים גדולים ומאסיביים יתאימו למי שעוסק בעבודות מלאה פיזיות, בעוד שעון עדין יתאים לעובדי משרדים והייטק. בין לבין, יש גם שעונים לחיילים, שעונים צעירים ושעונים עם ספרות גדולות לבני הגיל השלישי, בקיצור שעון היא המתנה לגבר שלך.

חדשות נוספות

יצירת קשר