מה ההבדל בין סוגי המדרסים?

ישנן הרבה סיבות שבגינן מומלץ לקנות מדרסים. במידה ואתם אכן זקוקים למדרסים, ישנם מספר יתרונות שהם יכולים להציע ובעיות שהם יכולים לפתור. אבל, כמו כל קנייה, חשוב לדעת טוב לפני איזה סוג מתאים לך.

אם אתם רצים או עומדים על הרגליים למשך זמן ממושך, אתם יודעים עד כמה חשוב לקנות את הנעליים הנכונות. אבל מדרסים הם חשובים לא פחות, מדרסים יכולים להציע נוחות ותמיכה לכפות הרגליים שלנו ולהאריך את חיי הנעל. הדבר הראשון והכי חשוב בהתאמת מדרסים הוא הכרת מבנה כף הרגל שלנו.

 

איך תכירו את מבנה כף הרגל?

לכל כף רגל מבנה מיוחד, ממש כמו פתיתי שלג, לכל אחד יכול להיות מבנה כף רגל שונה לחלוטין מאשר לחברו או לבן משפחתו. החלק המשמעותי ביותר לקביעת מבנה כף הרגל הוא גובה הקשת של הרגל. בין אם קשת כף הרגל שלכם גבוהה, ממוצעת או נמוכה, תוכלו למצוא מדרס שמתאים במיוחד לצרכים שלכם. עוד דבר חשוב בבחינת סוג כף הרגל הוא סוג ההליכה והיציבה שלכם. אנשים שונים מפעילים משקל שונה על כפות הרגליים שלהם בזמן הליכה ומשקל זה משפיע על מבנה כף הרגל.

לאחר שהכרנו את כף הרגל שלנו, אפשר לעבור לסוגי המדרסים השונים. ישנם שלושה סוגי מדרסים עיקריים: מדרסים המספקים נוחות כללית בתוך הנעל, מדרסים יצוקים ומדרסים אורתופדיים מותאמים אישית.

 

מדרסים לנוחות כללית

מדרסי נוחות הם אופציה נהדרת אם שרירי הרגליים שלכם כואבות או מתעייפות במהרה מריצה, פעילות גופנית אחרת או עמידה. מדרסים אלה נועדו להגביר את תמיכת קשת כף הרגל. אופציה נוספת לכאבי שרירי הרגליים הוא לפנות פיזיותרפיה ברעננה כמו כן, מדרסים אלה מתאימים גם לנעליים שפשוט לא נוחות לכם אבל אתם לא רוצים לוותר עליהן. במקרים רבים ניתן להוציא את הסוליה הפנימית של הנעל ולשים במקום מדרס נוח לבחירתכם.

 

מדרסים יצוקים

אם מדרסי נוחות לא עוזרים לפתרון הבעיה או הכאב שאתם חווים, יתכן שתזדקקו למשהו קצת יותר מותאם, כמו מדרסים יצוקים. מדרסים יצוקים בנויים כדי לסייע בבעיות כמו שיווי משקל לא נכון או קשתות נמוכות מאוד או שטוחות. מדרס יצוק נעשה בשיטה של התאמה לכף הרגל שלכם ולא יכול להתאים למספר רב של אנשים כמו מדרסי נוחות.

 

מדרסים אורתופדיים מותאמים אישית

מדרסים אורתופדיים דומים למדרסים היצוקים, אך מותאמים לכף הרגל שלך על ידי רופא ממוחה באורתופדיה. מדרסים אלה מאוד משתנים מאדם ואדם וחשוב להיוועץ עם רופא.

חדשות נוספות

יצירת קשר