יש לכם דרכון פורטוגלי – אילו זכויות יש לכם בפורטוגל?

בשנים האחרונות הצליחו אלפי ישראלים לקבל בהליך מקל דרכון פורטוגלי. הדרכון הפורטוגלי הוא הזדמנות יוצאת דופן בעבור ישראלים לנצל מספר רב של יתרונות, החל מתנאי מחייה טובים ועד להשכלה גבוהה. אם יש לכם דרכון, עכשיו זה הזמן להבין מה בדיוק הוא מקנה לכם וכיצד תוכלו לנצל אותו לצרכים שלכם – גם עכשיו וגם בעתיד, כפי שנציג בסקירה הבאה.

מעבר חופשי בין מדינות האיחוד  

פורטוגל היא חברה באיחוד האירופי ועל כן ישראלים אשר קיבלו את הדרכון הפורטוגלי יכולים לנצל את הדרכון לטובת מעבר חופשי בין מדינות האיחוד, לצד כניסה למדינות כמו ארה"ב ואוסטרליה ללא צורך בהנפקה של ויזה. על כן, הוצאת דרכון פורטוגלי היא הזדמנות מעולה ליצור הזדמנויות חדשות בעידן גלובלי בעבור ישראלים שמתכננים להיכנס למדינה לצורכי ביקור חד פעמי או כדי לבצע רילוקיישן באופן זמני או קבוע, זאת לצד ניצול של כל התנאים הסוציאליים המגיעים למחזיקים בדרכון כאזרחי המדינה.

ביצוע עסקות נדל"ן

כאשר מביאים בחשבון את מחירי הנדל"ן המזנקים במדינת ישראל, אין ספק כי קבלת אזרחות פורטוגלית היא הזדמנות ליצירה של השקעות נדל"ן בפורטוגל ובשאר מדינות האיחוד האירופי. בהקשר זה חשוב לציין כי פורטוגל חווה בשנים האחרונות ביקוש הולך וגובר למגורים מצד מהגרים אך גם מצד תיירים, ועל כן היכולת שלכם להשקיע את הכסף ולהרוויח מסחר בנכסים מניבים תאפשר לכם ליצור תיק השקעות מגוון המשלב גם קבלת תשואה יציבה לאורך זמן. השוק הפורטוגלי הוא שוק תוסס ומבוקש, ובעבור אזרחים ניתנת האפשרות לקבלת גם מימון בנקאי. הזכות הזו היא בעלת השפעה גם על כדאיות ההשקעה אבל גם על העתיד הפיננסי שלכם, כל זאת כחלק מביצוע של עסקה בדמות רכישה של דירה למגורים או להשכרה לטווח קצר בעבור מיליוני התיירים שמגיעים למדינה.

הקמת עסק

תמיד חלמתם להקים עסק בינלאומי? ובכן, אחת מהזכויות המרכזיות המגיעות לכם היא הזכות להקים עסק ולקבל תנאי סוציאליים מלאים, כולל אפשרויות מימון התחלתיות לעסק לצד פיתוח עסקי שמגיע בעבור כל בעל עסק באירופה, ובוודאי בפורטוגל. פורטוגל זוכה בשנים האחרונות ליציבות כלכלית שמגיעה לידי ביטוי בעידוד של פתיחת עסקים וקידום של שיתופי פעולה עם אנשי עסקים מרחבי המדינה ומכל אירופה. הקמת עסק המתנהל בצורה חוקית יאפשר לכם לקדם את החזון העסקי ואף למנף את הפעילות באופן גלובלי, כל זאת כחלק מיצירה של הצלחה עסקית ענפה.

הצבעה בבחירות

כאזרחי פורטוגל אתם זכאים להצביע בבחירות לממשלה ולמחוזות. בשביל להגשים את הזכות הזו אתם נדרשים לשהות במדינה מאחר שלא ניתן להצביע מרחוק. כאזרחי המדינה, זו זכותם לתמוך במועמד פוליטי כזה או אחר ולהשפיע על המצב הפוליטי במדינה. אם אתם מתכוונים לעבור לפורטוגל באופן קבוע, אין ספק כי יש לכך חשיבות יתרה ועל כן בהחלט מומלץ לממש את זכות הבחירה.

לסיכום

דרכון פורטוגלי הוא הזדמנות מצוינת בעבור ישראלים אשר רוצים לנצל את הזכויות המגיעות לאזרחי אירופה – החל ממעבר חופשי בין מדינות ועד זכויות סוציאליות נרחבות, החל מתנאים מלאים לאימהות שיוצאות לחופשת לידה וזכאיות לקבל תשלום מלא עד לגובה של חצי שנה ועד שירותים בריאותיים מלאים. בכך, תוכלו לנצל את הדרכון שלכם לא רק לטובתכם אלא גם לעתיד של המשפחה שלכם, כחלק מניצול הזדמנויות בעולם גלובלי, בפרט כאשר מדובר בדרכון פורטוגלי. בהצלחה!

חדשות נוספות

יצירת קשר