זו הטכנולוגיה שתמריץ לכם את חיבור האינטרנט

לא מעט פעמים דובר על הצורך באינטרנט מהיר, כשגם אם חשבון האינטרנט שלכם מבוסס על הבטחה לחיבור איכותי, של מאות או אלפי מגה גלישה, בפועל אתם נתקלים בחיבור איטי המתבטא בבדיקות מהירות מאכזבות. האם ניתן לפתור בעיה זו ללא חציבות בקיר? כן. חדשות עשר בדקו ומצאו שהפתרון נמצא בתעלות החשמל של הבית, כלומר – בפשטות, בשקעים שלכם שמחוברים זה לזה דרכן.

הכירו את הפלא הטכנולוגי: מכשיר שהוא תקע חשמלי וגם חיבור אינטרנט

מכשיר זה מגיע בזוגות, אחד מחובר לשקע החשמלי שקרוב למודם או לראוטר והשני לשקע שקרוב למחשב. בחבילה מסופקים 2 כבלי רשת קצרים אך לא מוגבלים ברוחב הפס שלהם. במידה ואחד השקעים רחוק מהמחשב או מהראוטר, יש לרכוש עבורו כבל רשת ארוך עם אותם נתונים, ללא הגבלה. יש לחבר כל תקע לשקע שלו ולהכניס לו כבל רשת שמצדו השני הוא הולך לאחת הכניסות בראוטר. כבל הרשת שיימצא ליד המחשב ילך לחיבור הרשת שלו. כעת יש לכם חיבור של המודם או הראוטר למחשב בחוטים: המודם מחובר לכבל רשת שמחובר לתקע חשמלי שמחובר לתעלת החשמל שמחוברת לכבל רשת של המחשב שמחובר לכרטיס הרשת שלו. באמצעות טכנולוגיה זו יש לכם אינטרנט לא אלחוטי וללא חציבות.

המגבלות שכדאי להכיר לפני שנכנסים לסוג זה של חיבור

המכשיר מוגבל ל- 500 מגה גלישה. לכן, בעסקאות בהן חברת האינטרנט הבטיחה לכם 1,000 מגה, לא יהיה מנוס מלחצוב כבל רשת. כמו כן, אם אין לכם שקעים פנויים ואתם משתמשים במעריכים, לא מומלץ לחבר אליהם את המכשיר כי הם יאבו מהיתרון האיכותי של השקע ויצרו חיבור איטי. אנו ממליצים, במקרה כזה, להצטמצם למעריך עם יותר שקעים ולפנות את אחד השקעים לטובת החיבור. רק כך, טכנולוגיה זו תעבוד בשבילכם ב- Full capacity ותייצר לכם בדיקות מהירות מרשימות.

כך תדעו שהחיבור הצליח

הרשת האלחוטית אליה אתם מחוברים לא תנותק ותשתנה לשם רשת אחר שיהיה עליכם להתחבר. אתם תישארו מחוברים לאינטרנט, אלא שבמקום שהשורה עם שם הרשת שלכם תסומן כחיבור אלחוטי עם אנטנה, היא תסומן כחיבור קווי עם מסך וכבל. כמו כן, ניתן יהיה להבחין כי מהירות הגלישה מהירה יותר ומאפשרת לכם ליהנות מאינטרנט איכותי כמו זה שביקשתם להסדיר בעת חיבורכם. בואו לשדרג לעצמכם את חיבור האינטרנט ללא שיפוץ באמצעות רשת החשמל הביתית!

חדשות נוספות

יצירת קשר