השקעה עם ביטחון מלא וזו רק ההתחלה!

כשמושל ג'ורג'יה בריאן קמפ אומר שהוא הולך להשקיע באזור של קובינגטון ולפתח את הסביבה עם צפי של מעל ל- 10,000 מקומות עבודה בעתיד הקרוב בתוספת הפניית משאבים ל- 7,500 מקומות עבודה ב- 2023. ניתן להבין שהבחירה להשקיע בנדל"ן היא השקעה חכמה עם בטחון מלא וזה בדיוק מה שאתם מחפשים! החדשות על ההגירה החיובית לאזור קובינגטון בדרום ג'ורג'יה עושות גלים והם מכים בחוזקה מעבר לים כאן אצלנו במדינת ישראל הקטנה. 

החוכמה היא לזהות ראשונים את ההזדמנויות שיש באזור וזה בדיוק מה שעשו המומחים להשקעות נדל"ן ומי שפועל מהר ובוחר לבצע השקעות חכמות מסוג זה. בשיחה עם רוני רוף – מנכ"ל חברת סייף פיוצ'ר, נמסר כי הם היו הראשונים לזהות את הפוטנציאל העצום להשקעה וכבר החלו בבנייה של 300 יחידות דיור. חברת סייף פיוצ'ר קיבלה על עצמה לתמוך בהגירה ולספק מאות יחידות דיור לעובדים הרבים שעומדים להגר לסביבה, לחיות ולהשתקע בה.




זיהוי פוטנציאל להשקעה ותחילת בנייה
האתגר הוא לאתר אזורים המיועדים לפיתוח בארה"ב, ליצור קשר עם גורמי הרשויות הרלוונטיים, לנתח את הנתונים בשטח ולהנגיש את כל המידע, הניסיון והקשרים לטובת הישראלי המחפש אפיקי השקעה רווחיים בארה"ב. קובינגטון בדרום ג'ורג'יה הוא מקרה קלאסי של השקעה עם ביטחון מלא. לקוחות הרואים את הפוטנציאל העצום ורוצים להשקיע, מקבלים שירות עם כל המידע בשקיפות מלאה.

למעשה סייף פיוצ'ר מאפשרת לך לצאת לדרך עם השקעה בביטחון מלא. החברה מספקת את כל הידע הנדרש על הסביבה, הניסיון והקשרים שנרכשו עם השנים לטובת הישראלים שמחפשים אפיק רווחי ומשתלם להשקעה. היום ניתן לקבל את כל המידע בשקיפות מלאה ולהפחית סיכונים בהשקעה. מקרה קובינגטון הוא ההוכחה כי המתודולוגיה שפיתחה סייף פיוצ'ר להשקעות נדל"ן עובדת. השיטה מבוססת על ניתוח נתוני שטח ומספר רב של פרמטרים לבחינת כדאיות העסקה – מרמת מכלול הנתונים של המדינה, העיר ועד לרמת הרחוב והבית הספציפי. הצגת הנתונים על הנכסים להשקעה מסייעת לקבל החלטות בצורה זהירה ואחראית. המידע המבוסס יוצר ביטחון מלא בהשקעה ובונה את ההצלחה שלה. בנוסף, ניתן לקבל מתן פתרונות מימון ולווי בלקיחת משכנתא בארה"ב, כך שהלקוחות הישראלים לא נשארים לבד בתהליך.

It's now – זה הזמן להשקעה
זה הזמן להשקיע בנכסי נדל"ן מניבים בקובינגטון הנמצאת בדרום ג'ורג'יה, כי בחמש שנים הקרובות ישנו צפי עצום למינוף ההשקעה. יצרנית הרכבים האמריקאית Rivian Automotive מייצרת רכבים חשמליים, מתכוננת להקים את המפעל שלה בסביבה. התוכנית להקצאת אלפי יחידות דיור בקובינגטון, עבור העובדים של Rivian Automotive כבר קיבלה את כל האישורים לבנייה והיא יוצאת לדרך. האור ירוק לתחילת הבנייה הוא רק יריית הפתיחה, מכאן זה רק עניין של זמן עד שיקימו אלפי מרכזי עבודה נוספים עבור חברות הייטק, יצרניות תרופות, תעשיות כבדות ועוד. המפקח הראשי על התכנון והבנייה Tim Echols נתן הוראה להגדיל את כמות יחידות הדיור ולהגביר את קצב הבנייה.

 

עכשיו זה בידיים שלכם
כשמשקיעים רק מתחילים לרחרח לכיוון, חברת סייף פיוצ'ר הקדימה ויש ברשותה כמות גדולה של יחידות להשקעה המתאימות לרכישה, או השכרה. עם הון עצמי התחלתי החל מ- 130,000 דולר, מחיר פריסייל עם הבטחה לפיתוח מהממשל, שיח ציבורי גדול ועניין רב במוסדות האמריקאים – הזדמנות כזו תופסים בשתי הידיים! 

קיים בך רצון להשקעה חכמה בנדל"ן בחו"ל שתניב רווחים? מחפש דירות להשקעה בארצות הברית? כל הסימנים ברורים והכתובת כבר מזמן כתובה על הקיר. עוד רגע עולים על הדחפורים, מתניעים ומתחילים בעבודה. ניתן ליצור קשר עוד היום ולקבל ייעוץ עם מומחה להשקעות נדל"ן בארצות הברית, לשאול את כל השאלות ולקבל מידע בשיקוף מלא. בהצלחה!

חדשות נוספות

יצירת קשר