הכירו את ארטיסטה: אולם אירועים חדש בשרון

החיים של רובנו מורכבים מהמון רגעים שגרתיים ואפילו משמימים, ומאירועים חגיגיים שמספקים הזדמנות לצאת מהשגרה וליהנות בגדול. בהתאם כדאי לנצל כל הזדמנות כזו לאירוע מרשים ומשמח במיוחד, והבסיס לכך הוא בחירה נכונה של האולם. ארטיסטה הוא אולם חדש בשרון ובעצם רמה חדשה לגמרי של אירועים.

כל אירוע הופך ליצירת אמנות

השם Artista לא נבחר במקרה, כמו ששום פרט באולם היפהפה אינו מקרי אלא תוצר של מחשבה מעמיקה, תכנון מוקפד ובעיקר מחויבות מוחלטת ליצור מקום מושלם לאירועים שהם גם חלום שמתגשם. השם גם מרמז על אופי האולם החדש של השרון, ועל העובדה שכל חתונה, בר מצווה, ערב חברה, השקת מוצר וכל אירוע אחר, פרטי או עסקי, הופכים ליצירת אמנות של ממש.

לפי בדיקה של n10 ארטיסטה כולל שני מפלסים. במפלס הקרקע תמצאו גם מתחם פתוח וגם מתחם מקורה עם רחבת ריקודים, שולחנות ישיבה, בר ועמדה ל-DJ. המפלס העליון מציע מתחמי ישיבה אינטימיים ותצפית נוחה על רחבת הריקודים ושאר ההתרחשויות באירוע.

באזורי הישיבה ישנו מגוון רחב של שולחנות, מכאלה המיועדים לזוגות ועד כאלה שיכולים לשבת לצידם 25 אורחים. האולם מתאים ל-250 עד 650 אורחים, ובכל מקרה כולם יחמיאו לכם על האירוע המושלם עוד הרבה אחרי שהוא יסתיים.

האוכל הטעים ביותר וההגשה המעניינת ביותר

מעבר להיותו אולם אירועים בשרון מהמם ביופיו, ארטיסטה הוא מקום ייחודי גם בהתייחסות שלו לפן הקולינרי. דוכני האוכל המקובלים זוכים לשדרוג עם פוד טראק שמייצר גם תפאורה מושלמת לצילומים וגם אוכל מעולה. ה-Food Truck מעוצב באופן מרשים במיוחד, מושך אליו תשומת לב רבה ומגרה את הסקרנות ואת בלוטות הטעם גם יחד.

אלכוהול משובח וברים מעוצבים

אחד הפסוקים המפורסמים בספר תהילים הוא "יין ישמח לבב אנוש". גם משקאות אלכוהוליים אחרים עוזרים למפלס השמחה לנסוק מעלה מעלה – ובארטיסטה מחכים לכם גם מבני בר קבועים וגם בר ססגוני בצורה של ואן בעל גלגלים שניתן להציב אותו ברחבי הגן. התוצאה: כל דרינק הוא חוויה ומבחינת מי שמארגן את האירוע נחסכת הטרחה של ההתנהלות מול ספק אלכוהול חיצוני.

לחדש – ולהתרגש

אירועים פרטיים וגם עסקיים הם כאמור הזדמנות מצוינת לצאת מהשגרה ולהיזכר כמה החיים יכולים להיות יפים. אבל גם אירוע עלול ליצור תחושת been there done that – אלא אם כן בוחרים באולם שבאמת מחדש ומאפשר לכולם וכולן להתרגש.

השילוב בין הגן הפתוח למתחם הסגור מאפשר ל-Artista לערוך אירועים בכל עונות השנה, כשבכל מקרה מובטחת גם לעורכי האירוע וגם לאורחים חוויה מלהיבה במיוחד מכל הבחינות. עם שירות בסטנדרטים גבוהים מאוד, מקסימום קשב לכל בקשה ורצון, מחויבות לכל לקוח ומענה מהיר לכל צורך, גם האירוע שלכם ייזכר לטובה שנים רבות.

חדשות נוספות

יצירת קשר