האם חוקר פרטי בזמן גירושין עוזר?

חוקר פרטי יכול לסייע במגוון רחב של סיטואציות ובין היתר גם בתהליך גירושין, שמטבעו נוטה להיות ארוך, רגיש ומורכב. אבל מהם שירותי החקירות הפרטיות הרלוונטיים וכיצד בוחרים איש מקצוע אמין? הנה כל הפרטים

גירושין הן בפועל רק הסוף של תהליך ארוך, רגיש ומורכב. בתהליך הגירושין עצמו, בני הזוג נדרשים למצוא דרך לחלק ביניהם את הרכוש המשותף וכמובן גם את המשמורת על הילדים ועל המשפחה. כפועל יוצא מכך, עלול להיגרם מצב של סכסוך בין בני הזוג ומטבע הדברים הם מערבים גם עורך דין ובעלי מקצוע.

השאלה המתבקשת היא האם ומתי יש טעם לערב משרד חקירות. במילים אחרות, יש מקום לבדוק האם חוקר פרטי בזמן גירושין עוזר. בשביל לענות על זה, צריך קודם כל להגדיר את העזרה המבוקשת ואז לנסות לבדוק איך יהיה הכי נכון להשיג אותה.

 

התפקיד של חוקר פרטי

המטרה של העסקת חוקר פרטי בצפון היא לקבל מידע אמין. כאשר החוקר הפרטי מבצע את העבודה שלו, זה אומר שמקבלים לידיים נתונים ברורים בנוגע למספר, תדירות ומיקומי מפגשים. במקביל, אותו חוקר פרטי גם יכול לסייע לבצע חקירות כלכליות שקשורות אל חשבון בנק של אנשים פרטיים, חברות, תאגידים ועוד.

בהקשר של הליך גירושין, חוקר פרטי עוזר כאשר אחד הצדדים משתמש במידע המבוסס שהוא מביא – על מנת להוכיח טענות או להעלות דרישות. אז אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שלפיה עזרה נמדדת בערך פרקטי, הרי שחשוב מאוד לערב חוקר פרטי וכדאי לעשות את זה כמה שיותר מוקדם.

 

הבדלים בין שירותי חקירות פרטיות

העניין הוא שלא כל חוקר פרטי מציע את אותם שירותים או מחזיק באותם תחומי התמחות. בשביל שהשירות של החוקר הפרטי אכן יעזור להשיג את המטרות, זה קריטי לוודא מראש את הרלוונטיות של ההתמחות שלו.

ההבדלים בין שירותי חקירות פרטיות באים לידי ביטוי ביכולת לבצע איתורים, לערוך מעקבים או להשיג מידע. עבור בני זוג בהליכי גירושין, יש גם לוודא שהכול נעשה כחוק – כי אחרת אין לזה תוקף משפטי.

 

התייעצות עם עורך דין וחוקר פרטי

חדשות 10 ממליצים שהדרך לפתור את הרגישות סביב העסקת חוקר פרטי בהליכי גירושין היא להתייעץ גם עם עורך דין. במידה ומצד אחד מתייעצים עם עורך דין ומצד שני עם חוקר פרטי אמיר אברמסון, יש סיכוי גבוה יותר לקבל תשובות לשאלות הנפוצות. לאחר מכן, אפשר גם להחליט כיצד לפעול פרקטית.

חדשות נוספות

יצירת קשר