בדיקת נזילה עם מצלמה

על מנת להפסיק נזילה יש לאטום את המקור שלה. קודם לכך יש לזהות את המיקום המדויק ממנו הנזילה מתחילה. הכירו את המצלמה הטרמית, בדיקת נזילה בקלות וללא נזק

 איטום נזילה

ברחבי הבית עוברת צנרת המובילה מים ממקורות המים לכל דורש כדוגמת המקלחת והכיורים. תפקידה של הצנרת להוביל את המים בבטחה מבלי לאפשר להם לצאת מהמערכת ולנזול במקומות שלא מותאמים לכך. במקרה שנוצר חור או נזק בצנרת, נדרשת עבודת איטום. לצורך כך תוכלו להזמין את חברת אדלר איטום אשר בעזרת קבלן איטום החור יאטם והצנרת תהיה שוב תקינה להובלת המים.

איתור נזילה

על מנת להבין היכן בדיוק קבלן איטום צריך לבצע את העבודה, יש צריך תחילה לאתר את הנזילה. ישנן המון דרכים לבצע איתור נזילה ובחירת הדרך המתאימה ביותר תלויה במיקום הצנרת (באם היא תת קרקעית או דווקא מאחורי הקיר בבית) וגם כמה היא גלויה לעין הדיירים אך גם לעין איש מקצוע. לדוגמא, באם הנזילה יצרה רטיבות על הקיר, די ברור היכן היא נמצאת וזאת מקל את הליך האיתור.

דוגמאות לשיטות לאיתור נזילות

  1. איתור על סמך רטיבות, עובש או לחות על הקיר. איתור נזילה כאשר היא כבר גלויה וסימני הזיהוי שלה גלויים וברורים.
  2. צילום טרמי – איתור נזילה בעזרת במצלמה טרמית (יורחב בהמשך)
  3. שיטות נוספות המותאמות למיקום ולמצב הנזילה

בדיקת נזילה עם מצלמה

חדשות 10 בדקו ומצאו, כאשר קבלן איטום ניגש לבצע את האיטום הוא צריך להבין לא רק היכן הנזילה אלא בעיקר מה המקור שלה, כלומר היכן בדיוק החור אשר מאפשר למים לנזול החוצה מהצנרת. המצלמה הטרמית היא מצלמה מיוחדת אשר מבוססת על טמפרטורה, כלומר על חום. במקום לספק תמונה מקרני האור המוחזרים מהאובייקטים המצולמים, המצלמה דווקא מציגה תמונה על סמך החום שפולטים האובייקטים המצולמים, כך יראה הבדל ברור בין המים הזורמים בתוך הצנרת, חוץ לצנרת ושאר הקיר או התקרה שצולמה.

בדיקת נזילה עם מצלמה היא שלב מקדים לעבודתו של קבלן איטום. המצלמה מאפשרת לקבל תמונה על החלק הסמוי של הקיר בו עוברת הצנרת, באופן הזה ניתן להבין היכן מקור הנזילה ואפילו מה ההיקף שלה. אין עוד צורך בהמתנה להופעת סימנים גלויים כדוגמת רטיבות אלא ניתן לזהות אותה כבר מהרגע שבו מתחילה. איתור הנזילה מוביל לשלב הבא, שלב האיטום, זאת כמובן על מנת להפסיק אותה לגמרי.

חדשות נוספות

יצירת קשר