איך תדע אם אשתך בוגדת בך?

שינוי בהתנהגות, הוצאות לא ברורות בכרטיסי אשראי וגם אינדיקציות אישיות או חברתיות מהווים כולם סימנים מחשידים שעלולים להעיד על בגידה מצד בת הזוג. אבל איך יודעים בוודאות ולמי פונים בכל מקרה של דילמה או התלבטות? הנה כל התשובות

בגידה היא אירוע רגיש שמחייב מעורבות של בעלי מקצוע. במקרים של בגידה בין בני זוג נשואים ולאחר מכן פירוק של התא המשפחתי, צריך למשל להתייעץ עם עורך דין ולזכור את ההשלכות על הילדים. אבל עוד קודם לכן, השאלה המתבקשת היא איך בכלל יודעים אם מדובר על בגידה.

 

שינוי בהתנהגות: כל מה שצריך לשים לב אליו

בגידה מחייבת שינוי פרקטי בהתנהלות היום יומית. בשביל שגבר או אישה יבגדו אחד בשני, הם צריכים למשל למצוא זמן להיות לבד ולפחות כמה שעות ביום גם לצאת מזמינות עבור הילדים והמשפחה. למעט מקרים נדירים, לכל זה יש ביטוי מעשי בהתנהגות.

במילים אחרות, יש דברים שצריך לשים לב אליהם: חזרה מאוחרת הביתה, יציאה מהמשרד בשעות מוקדמות אבל לא הביתה, שעות רבות של חוסר זמינות בהודעות ובטלפון ועוד. אם סימנים אלו מצטברים, זה אמור לעורר חשד.

 

הוצאות בכרטיסי אשראי: סימנים מחשידים לבגידה

עוד דרך לדעת האם מדובר בבגידה היא לעקוב אחר ההוצאות בכרטיסי אשראי. בעוד כמעט בלתי אפשרי לעקוב אחר ההוצאות במזומן, כרטיס האשראי אמור לכלול תיעוד מסודר. בתוך התיעוד הזה ניתן לדעת איפה בת הזוג נמצאת, על מה היא מבזבזת כסף וכן הלאה.

כמובן שיכול להיות שלבת הזוג יהיה גם חשבון בנק אחר או חלופי, אבל זה דורש רמת תחכום גבוהה. במקרים כאלה, סביר להניח שהסימנים גם יגיעו ממקומות אחרים כי הפעולה עצמה תדרוש השקעה של זמן ואנרגיות.

 

רגישות אישית וחברתית – מה שקורה מתחת לפני השטח

על פי סקר של חדשות עשר גברים רבים יודעים שהאישה בוגדת בהם כי יש להם תחושת בטן מסוימת. אם בני הזוג כבר לא מבלים בצורה אינטימית, אם חברים ומשפחה רומזים על כך ואם מרגישים שיש משהו שקורה מתחת לפני השטח – צריך לצאת מתוך נקודת הנחה שאין עשן בלי אש.

מצד שני, כמובן שלא כדאי למהר ולהסיק מסקנות. במקרים כאלה, מה שעושים זה להרחיב את החיפוש ואולי להיעזר בשירות של חוקר פרטי. כל עוד פועלים על פי החוק, לא אמורה להיות בעיה לבסס את תחושת הבטן בתוך מספר ימים או מקסימום מספר שבועות או לעזר במשרד חקירות.

חדשות נוספות

יצירת קשר