מה יש לרשתות החברתיות להגיד על הבחירות?

 מה יש לרשתות החברתיות להגיד על הבחירות?

מאז עליית הרשתות החברתיות, כל מערכת בחירות מביאה איתה שלל ממים, בדיחות וציוצים מצחיקים / מעוררי חשיבה. השנה החליטו ברשתות החברתיות להתמקד יותר בקורונה, אבל בכל זאת הצלחנו למצוא לכם כמה ממים משעשעים על הבחירות. תהנו.

מערכת הבחירות הזאת תפסה את הישראלים מיואשים ומותשים מהקורונה וממערכת הבחירות הרביעית בתוך שנתיים. הטראפיק לממים ובדיחות בחירות נמוך, השיח ברשתות החברתיות דל. יותר מהכל, השיח ברשתות החברתיות מראה שנמאס לישראלים להצביע כל חצי שנה והם הפסיקו להאמין שיש הרבה משמעות להצבעה שלהם. כולנו יודעים שעוד חצי שנה-גג שנה תהיה עוד מערכת בחירות. ובכל זאת, מצאנו כמה פוסטים וציוצים שהצליחו לשמח אותנו:

סיסמת בחירות גרועה

סיסמת. בחירות. גרועה.

לחברות הפרסום של המפלגות נמאס לחשוב על רעיונות חדשים כל חצי שנה, וסיסמאות הבחירות משעממות וצפויות בהתאם. גאון ממים אנונימי פרסםאת התמונה הבאה כדי ללעוג לסלוגנים העייפים של חברות הפרסום.

 

ומילת עצה לחברות הפרסום: הבנו שנמאס לכם, אבל תשקיעו את המינימום ותמצאו סלוגן במקום לזרוק שלוש מילים עם נקודות ביניהם. 

 

באמת. אנחנו. רציניים.

ממים אקטואלים על הבחירות החוזרות

מים אקולוגיים

אם ראיתם את הסרט האלמותי groundhog day אתם בוודאי לא יכולים להפסיק לצחוק. בסרט, כתב חדשות ממורמר וניהליסט נתקע בלולאת זמן ונאלץ לחוות את אותו היום שוב ושוב ושוב. לנו בהחלט מרגיש כאילו היינו באותה סיטואציה רק לפני כמה חודשים, וגם לפני שנה, וגם לפני שנה וחצי… רגע, יכול להיות שאנחנו באמת תקועים בתוך לולאת זמן בלתי נגמרת?

סטטוסים מצייצים חזרו, ובגדול

מי בכלל זוכר שרק לפני כמה שנים סגרה הנהלת פייסבוק את העמוד הפופולרי “סטטוסים מצייצים”? נראה שהמכה לא הזיקה להם כלל, ועכשיו יש להם לא רק עמוד פייסבוק אלא גם אתר. 

 

את המם הבא של איתמר קציר הם פירסמו בלי הרבה הסברים. וגם לא צריך. מיצינו כל כך הרבה דברים: הבחירות, הקורונה, המשבר הכלכלי, המסיכות, הסגרים… נותר רק לקוות שמבצע החיסונים יסתיים בקרוב ושלא תגיע איזו מוטציה שתיאלץ אותנו לחזור על שנת הגיהנום שחווינו ב-2020.

https://www.facebook.com/260689792175/posts/10159714642572176/

 

סטטוסים מציצים

חדשות נוספות