איך לקדם אתר בגוגל בזול ובאופן יעיל

 איך לקדם אתר בגוגל בזול ובאופן יעיל

בעלי עסקים רבים כבר מבינים שהם זקוקים לשירות קידום אתרים כדי שיוכלו באמצעותו למשוך לקוחות חדשים – אבל חוששים מפני הוצאה כספית גבוהה מדי. באופן טבעי עבור שירות איכותי ומועיל באמת נדרש תשלום, אבל כדאי לדעת שכיום יש גם דרכים לקדם אתר בזול וביעילות. המומחים של LowCost SEO בשיתוף n10 מסבירים כיצד הדבר אפשרי.

אוטומציות

מילת המפתח של קידום אתר שהוא גם זול וגם יעיל היא אוטומציות. הכוונה היא לתהליכים שמתבצעים באופן אוטומטי, בהתאם לתרחישים שנקבעו מראש ועל סמך נתונים עדכניים בכל נקודת זמן ושעליהם מבוסס ה-SEO (המונח המקובל לקידום אתרים בגוגל – ראשי תיבות של הביטוי Search Engine Optimization).

האוטומציות חוסכות שעות עבודה רבות, ומאחר שזמן עבודה הוא אחד המרכיבים בתמחור קידום אתרים, החיסכון בא לידי ביטוי גם בהצעת המחיר שתקבלו.

אסטרטגיה מדויקת

בסיס חשוב נוסף לכל קידום אתרים בזול כשרוצים שהתהליך גם יספק את התוצאות הרצויות הוא אסטרטגיה מדויקת. כשהאסטרטגיה אופטימלית, התהליך עצמו יכול להתנהל באופן אוטומטי ולכן יעיל להפליא, וכדי להגיע אל האסטרטגיה האופטימלית נדרש מחקר מעמיק וליתר דיוק שני מחקרים כאלה: מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.

המחקר הראשון נועד לזהות את הביטויים שעבורם כדאי במיוחד לקדם את האתר. הפרמטרים הם נפח החיפוש של כל ביטוי, רמת התחרות עליהם, הרלוונטיות לעסק הספציפי ועוד. מחקר המתחרים מאפשר לקבל מידע אודות ההתנהלות שלהם ברשת וכך גם לדעת מה צריך לעשות כדי לעקוף אותם, כאמור גם עם תקציב בסיסי.

תוכן איכותי

גוגל מעריכה מאוד התמדה ולכן מעניקה ציונים גבוהים לאתרים שמתעדכנים באופן קבוע. בהתאם חלק בלתי נפרד מכל תהליך SEO, כולל אלה שמתנהלים בתקציב נמוך, הוא העשרת האתר בתכנים חדשים מדי חודש. דגש נוסף הוא איכות התוכן – רק תוכן שמעניק ערך מוסף אמיתי למבקרים באתר, ובהתאם תורם לחוויית המשתמש שלהם, אכן יקדם את האתר, ולכן גם במסגרת קידום בזול חשוב להקפיד ליצור תכנים מעניינים, מקוריים, עדכניים ואמינים.

חדשות נוספות