איך לבחור חברת קידום אתרים איכותית?

 איך לבחור חברת קידום אתרים איכותית?

בניית אתר, יפה ומקצועי שככל יהיה, לא יספיק כדי להביא לקוחות. צריך להשקיע בפרסום וכאשר מדברים על פרסום באינטרנט מדברים בראש ובראשונה על קידום אתרים אורגני. כל אחד רוצה להופיע בתוצאה הראשונה בגוגל לביטויים רלוונטיים בתחום שלו או לפחות בין התוצאות הראשונות כדי לזכות בתנועה איכותית של גולשים מגוגל לאתר שלכם. המפתח להצלחה בקידום האורגני מתחיל בבחירת חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה שכן הרי יש חברות קידום אתרים רבות אבל מעטות יותר שהן באמת מומלצות ומבצעות את העבודה במקצועיות רבה. להלן כמה טיפים לבחירת חברת קידום אתרים איכותית.

המיקום בתוצאות החיפוש:

אם כן ישנם תחומים שבהם גם אם "הסנדלר הולך יחף" הרי שעדיין עשויה להיות חברה נהדרת שמספקת שירותים מצוינים. בכל הקשור לקידום אתרים אתם מעדיפים כמה שפחות להתעסק עם חברות שאינן מדורגות גבוה בתוצאות החיפוש לביטויים הרלוונטיים בתחום הקידום האורגני. אז נכון שיש המון חברות קידום בארץ וקשה להתברג בתוצאות הראשונות ועדיין חברת קידום בתוצאה 30 יכולה להיות חברה טובה שעושה עבודה מקצועית ועדיין עדיף לכם לוודא שהחברת הקידום לכל הפחות ממוקמת גבוה יחסית בכמה ביטויים הרלוונטיים בתחום המקצועי בו היא עוסקת.

כיצד משפיע הוותק והניסיון על עבודת הקידום?

ותק וניסיון הוא דבר חיוני בכל תחום אולם בתחום הקידום האורגני הוא אפילו קריטי יותר. לאורך השנה גוגל מבצעת מאות שינויים במנוע החיפוש שלה, רובם מינוריים אולם פעם בשנה-שנתיים בממוצע יוצא לאור שינוי גדול מאוד המשפיע על נתח משמעותי מתוצאות החיפוש. ככל שחברת הקידום עברה יותר שינויים כאלה של גוגל לאורך השנים כך יש לה יותר ידע, ניסיון והבנה מעמיקה יותר לגבי הרצונות של גוגל בהצגת תוצאות החיפוש שלה. כך למשל חברת https://www.masamedia.co.il/ בעלת 11 שנים של ניסיון בתחום עשויה להיות חברה מומלצת מאוד לקידום האתר שלכם.

שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים:

כדי לקדם אתר בגוגל יש לעבוד על קשת רחבה של פרמטרים ולבצע פעולות רבות במהלך החודש, מעקבים, נתונים, דו"חות ועוד. חלק מהנתונים ניתנים לאיסוף ולימוד רק באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים המשמשים את מקדמי האתרים. כלים אלו לרוב עולים כסף ולא מעט, במיוחד כשיש כמה כלים כאלה הנדרשים לביצוע העבודה בצורה מקיפה ומקצועית ולכן חשוב לוודא שאתם עובדים עם חברה שיש לה את כל הכלים הנדרשים לביצוע עבודה אפקטיבית ומקצועית.

תיק עבודות:

לבסוף כדאי לבדוק המלצות מלקוחות וכמובן גם את תיק העבודות של החברה. אילו אתרים היא מקדמת? מה התוצאות שהיא מספקת להם? באילו תחומים היא מתמחה? האם היא מקדמת גם את המתחרים שלכם? ועוד. לעתים עדיף חברת בוטיק קטנה ומקצועית המשקיעה בכמה לקוחות בלבד את כל המשאבים והזמן מאשר בחברת קידום גדולה עם מאות לקוחות המקדישה מעט מאוד זמן ומאמץ לכל אתר וגובה על זה יותר כסף.

 

חדשות נוספות